- Sklep
- Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Wypełnij formularz reklamacji obok:
- Odbierz otrzymaną wiadomość e-mail
- Potwierdź zgłoszenie i wydrukuj wygenerowany formularz reklamacyjny.
Skompletuj przesyłkę:
- Wydrukowany formularz zwrotu
- Dowód zakupu
- Zwracany towar
- Prosimy starannie zabezpieczyć zawartość przesyłki
Wyślij przesyłkę na adres:
- Euro-Expert Patryk Taranek, ul. Storczykowa 12, 59-220 Legnica (z dopiskiem "Reklamacja")
Oczekuj na przyjęcie przesyłki:
- Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie poinformujemy Cię o dalszych krokach.
Zwrot Produktów
Kupujący może zwrócić towar w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania powodu zwrotu. Kupujący odsyła zwrot towaru na swój koszt.
Adres na który należy nadać przesyłkę zwrotną: Euro-Expert Patryk Taranek, ul. Storczykowa 12, 59-220 Legnica
Reklamacje
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.